top of page

Diensten

Wanneer is een attest vereist?

  • Je bent eigenaar van een pand dat gebouwd is voor 2001. (attestplicht tegen 2032)

  • Je wenst je pand te renoveren.

  • Je wenst je pand te verkopen of te verhuren (attestplicht voor het verlijden van compromis of contract)

  • De verplichting geldt niet enkel voor een verkoop, maar ook voor een schenking of overdracht van een gebruiksrecht. Het gaat om alle "overdrachten onder levenden". Dus een erfenis valt niet onder de verplichting.
     

Wat bevat zo’n attest?

Ik maak een inventaris van het aanwezige (of afwezige) asbest in je pand. Aan de hand daarvan wordt een officieel erkend asbestattest opgemaakt (door OVAM). Tevens wordt er advies gegeven omtrent de te nemen maatregelen indien je pand “ niet – asbestveilig “ wordt beschouwd. Meer info op www.asbestinfo.be

​

Voor wie?

​

Voor particuliere eigenaars (of hun gevolmachtigde) van een woning of appartement dat gebouwd is voor 2001 of werd gerenoveerd.

 

Wat kost het?

  De prijs is afhankelijk van

  • De grootte van het pand. (m² bewoonbare oppervlakte)

  • Het aantal monsters die genomen worden.

  • Verplaatsingskosten.

  • Vaste kosten. (OVAM, certificatieinstelling, verzekering, materialen en PBM’s …)

 

​

Wens je een prijsofferte?

Neem dan contact met me op en ik doe graag een voorstel.

​

​

Casual Business Meeting

Persoonlijke Project aanpak

"Ik maak een inventaris van het aanwezige (of afwezige) asbest in je pand. Aan de hand daarvan wordt een officieel asbestattest opgemaakt."

bottom of page